Raise Yourself To Help Mankind

Rabu, 12 Mei 2010

Be Your Own Boss!!

Pernahkah anda mengimpikan perniagaan anda sendiri? Pernahkah anda berhasrat menjadi usahawan yang berjaya? Pernahkah anda teringin sangat menjadi bos diri sendiri? Adakah anda ingin bebas dari masalah kewangan?

Peluang QNet Malaysia tersedia untuk sesiapa sahaja yang sanggup dan mampu untuk bekerja keras di dalam industri penjualan langsung yang dinamik dan berkembang.

Perniagaan dengan QNet Malaysia membolehkan anda untuk memilih apabila dan di mana anda bekerja dan melibatkan sedikit pelaburan kewangan. Lagi, tidak terdapat syarat khusus diperlukan untuk menjadi Independent Representative (IR) bagi QNet Malaysia, kerana syarikat memberikan latihan untuk membangunkan kemahiran perniagaan yang diperlukan, termasuk juga sebagai pendidikan pemasaran. Aspek latihan ini adalah bahagian yang penting mengenai peluang perniagaan yang ditawarkan.

Melalui pemasaran rangkaian dan penjualan langsung, peluang perniagaan ditunjukkan oleh QNet Malaysia mempunyai potensi amat besar. Berdasarkan kepada platform e-dagang,
peluang perniagaan QNet Malaysia adalah tentang mempromosikan dan merujukkan produk tentang QNet Malaysia bagi pelanggan dan juga sebagai usahawan yang ingin memulakan perniagaan mereka sendiri. Terutama sekali sepanjang masa sukar ekonomi, penjualan langsung adalah sesuatu sangat berdaya maju dan jalan yang berjaya untuk memberikan arus pendapatan tambahan atau sepenuhnya. Industri penjualan langsung merupakan sesuatu yang berkembang maju sewaktu kemelesatan global, dan sudah tentu, dan juga menunjukkan tarikan laluan kerjaya ketika masa yang lebih stabil dari segi ekonomi.

Bersama-sama dengan apa saja peluang, kejayaan adalah ukuran pada apa yang orang boleh lakukan dengan peluang. Perniagaan QNet Malaysia bukanlah untuk mereka yang mencari jalan keluar yang mudah dan ia bukanlah ‘skim cepat kaya ’. Seperti siapa yang telah mencapai kejayaan dengan QNet Malaysia, IR mesti bekerja keras, berfikiran bijak, terus melakukannya, bersedia untuk kegagalan awal, dan mendedikasikan secara dekat mengikut rancangan perniagaan yang sudah mantap dan terbukti. QNet Malaysia memperlengkapkan IRnya dengan semua perkakas yang diperlukan untuk berjaya di dalam perniagaan.

Faedah yang nyata mengenai peluang perniagaan adalah yang IR benar-benar boleh membentuk perniagaan untuk dipadankan mengikut gaya hidup dan tabiat mereka yang sedia ada. Dengan kata lain, mereka juga sangat berkemungkinan menjadikan perniagaan satu-satunya komitmen kerja mereka, membolehkan IR menjadi bos mereka sendiri, berhenti dari kerja yang mereka tidak gemar, dan mencapai kebebasan kewangan pada terma mereka sendiri.

BERTINDAK SEKARANG!!

2 ulasan:

  1. QuestNet Gains Verizon Cybertrust Security Certification

    BalasPadam
  2. Modal sekali sahaja seumur hidup, dapat produk berkualiti.

    Tidak perlu maintain bulanan dan terima income dari income network anda TANPA had level.

    Produk pertama didunia Amezcua Bio Disc ^ Amezcua Chi Pendant adalah jawapannya..

    Kesimpulan:jangan terkejut jikalau ini adalah bisnes yang patut anda sertai seawal dulu....

    BalasPadam